tisdag 9 juni 2009

Hej & Hå :)


Ja hej och välkommen till mig blogg då :)


Nu har jag två stycken, hehe.. det var min vän Angelica http://aholmlander.bloggspot.com/ som tipsade mig om denna blogg sida :)
Min andra blogg är http://coxiq.blogg.se/ kika gärna in och komentera! :)

Just nu väntar jag på att min älskade Stefan ska komma hem och jag ka städa lite i värdagsrummet, eller snarare dammsuga och skura bara :) Det är en kvinna som kommer och kollar på vår nuvarande lägenhet idag då vi ska flytta den 1 Augusti :) Och gifter oss den 15 Augusti.. Känns små stressat.. Letar klänning som en galen människa, hittade den perfekta men då var självklart min storlek slutsåld.. *Morrrrrr*


Nej jag avslutar här så länge :)


Ta hand om er alla där ute och jag hoppas ni är bättre på att komentera här än på den andra bloggen....


Puss å Kram //Zanna


1 kommentar:

  1. Hej Zanna! Kul att se dig fixa en blogg här :D
    Jag tackar dig för att jag lever och all kärlek och kraft du gett mig under våra tuffa tider tillsammans. jag e så glad att se dig lycklig, fan nu sitter ja å bölar igen.. utan dig kärlek skulle jag inte finnas idag. tack för allt du gjort för mig! Älskar dig mitt hjärta! <3

    SvaraRadera